poniedziałek, 7 maja 2018

SIEMA!

-Hejo!
=*^*=No witam szanowną publiczność!!!*
-Jestem Plebs, a to najlepszy wybryk natury
=*^*= ekchem.... no sorry, ale jestem CUDOWNYM i NAJLEPSZYM wybrykiem natury.
-Tak. Potwierdzam. A teraz koniec tego gadania wy małe
komputeromaniaki.
=*^*=JUUUUŻ??? Ale jak mi się nie chce!!! Gadajmy  coś jeszcze bez sensu!
-Ehhhhhhhhhhh........no dobra. Pomimo tego, że jest już PUZYNO!!!!! A teraz na poważnie, ten blog nie...
=*^*=Ja jestem ciągle poważna!
-Tak, jesteś ciągle poważna. Ale ten blog nie jest....
_Jesteście Rakiem_
-O! Kolejny członek naszego MANGO!!!
_Nie. Ja już idę. PA!_
=*^*=No to żegnam! Ale ja jeszcze sobie nie idę. mogę wam zaprezentować mój...
-DOBRA! KONIEC! PA!!!
=*^*= Nie nie nie nie. zaprzeczam. Pozwól mi dokończyć! Mam wenę! I nie ładnie jest przeszkadzać innym. SZANUJ MNIE.
-Dobra. Ale to była zemsta za wcześniej. To kontynuuj.
=*^*=Srutu tutu majtki z drutu. Dzisiaj mamy wielką wenę, ale niestety idziemy już za scenę.NO TO PA PA!!!

5 komentarzy:

Cudowna poezja szefowej =*^*=